Schade

Meld transportschade altijd zo snel mogelijk na ontvangt van je goederen, doch uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst

Anders kunnen wij de schade niet meer in behandeling nemen/vergoeden omdat onze verzekering dan niet uitbetaald.

Schade aan de zending? Dit is wat je moet doen:

Helaas komt het weleens voor: schade aan een zending. 
Heel vervelend, maar natuurlijk wordt dit netjes en zo snel mogelijk voor je opgelost!
Wel vragen we je medewerking om je zo snel mogelijk te kunnen helpen om de schade op te lossen.
We hebben namelijk als bewijs van de schade voor de verzekering 5 foto's en wat gegevens nodig.

Wat je moet doen:
Maak foto’s, het gaat specifiek om deze 5 punten:

  • 1 foto van de buitenverpakking met het verzendlabel zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking en het beschermingsmateriaal.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto's van de schade.

Mail de foto's naar info@gdaquarium.nl samen met je aankoopfactuur en/of je ordernummer.
Je schade wordt dezelfde werkdag behandeld als we de juiste foto's en gegevens hebben ontvangen!

Gooi beschadigde artikelen nooit weg totdat je je nieuwe artikelen heeft ontvangen en je zeker weet dat wij ze niet retour willen ontvangen. Indien wij de beschadigde artikelen wel retour willen ontvangen krijg je hiervoor een gratis retourlabel per mail.
Je kunt dan het retourlabel eenvoudig uitprinten en het retourpakket kostenloos op het DPD servicepunt inleveren.
(Bewaar altijd het inleverbewijs van het pakket, in geval van zoekraken van het pakket is dit je verzendbewijs!)

© 2009 - 2025 G&D Aquaria | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel